Soferi nebuni si aproape-accidente

Nu prea ma uit la televizor, dar cand o fac, vad numai crime si accidente, din pacate. Un procent considerabil, chiar alarmant de mare din decesurile anuale din Romania se intampla din cauza accidentelor de masini sau motociclete. Iar eu am observat acest lucru pentru ca aproape am fost calcata mortal de catre masini sau tiuri de 3 ori pana acum. Si n-am fost eu vinovata in niciuna din dati. Prima data, aveam vreo zece ani si stateam la trecerea de pietoni langa un batran, il ajutam sa mearga.

Atunci cand s-a facut verde la semafor, am inceput sa traversam si parca de nicaieri a aparut o masina cu o viteza imensa care s-a oprit fix la bastonul domnului pe care-l ajutam. Va dati seama ca momentul a fost socant pana dincolo de limite si amandoi am ramas paralizati pentru o secunda nestiind cum sa reactionam. A doua oara eram singura intr-un orasel in care abia treceau doua masini pe ora, insa totusi m-am asigurat inainte sa trec strada. Nevazand niciun vehicul treceam linistita cand a aparut dintr-o curte o masina care sincer, daca nu as fi vut refleze bune cat sa o iau la fuga fix in acea secunda, m-ar fi ucis. In primul rand pentru ca era si o masina mare de teren si in al doilea rand pentru ca m-ar fi lovit din plin. Asta da sperietura! Si, in final, cea de-a treia oara a avut loc in Bucuresti cand din nou stateam cumintica la semafor si cand s-a facut verde am inceput sa trec.

Nu intelegeam de ce pietonii nu trec strada fix cand se face semaforul verde, insa cand o masina care venea cu o viteza incredibila s-a oprit fix cat sa-mi atinga genunchiul am inteles perfect. Intamplarile mele deosebite in legatura cu accidentele m-au facut sa fiu extrem de prudenta. Totusi, se pare ca uneori nici macar asta nu te fereste de intamplari dramatice.

No comments:

Post a Comment