Customizandu-mi viata

Toti ne dorim din cand in cand sa ne schimbam look-ul. Cum facem asta? Ei bine cautam in toate zonele neumblate si toate magazinele dupa piese de imbracaminte unicat. Uneori nu vrei sa porti ceea ce poarta toata lumea, asa ca poate esti ca mine si preferi sa iti faci propriile haine, modificate din haine second hand sau mai ieftine. Mie imi place foarte tare sa imi fac propriile haine. Am descoperit aceasta pasiune, cand nu avem deloc bani sa imi cumpar haine noi si nici nu voiam sa port hainele vechi ale oamenilor.

Voiam sa imi face eu ceva nou, sa stiu ca idea imi apartine in totalitate si ca este exact stilul meu si ma reprezinta. Si pentru ca mai apoi m-am prins ca hainele de la second hand nu sunt neaparat purtate ci si haine care nu s-au vandut in magazine sau au mici defecte, mi-am facut un hobby din a vana astfel de haine. Caut mereu firme mari, care au tesaturi de calitate si care pot fi usor modificate. Mi-am cumparat si masina de cusut Zinger si cu timpul am capatat din ce in ce mai multa experienta si totul a inceput sa imi iasa perfect. In trecut mi se parea extraordinar de greu sa retusez, sa micsorez, o pereche de pantaloni astfel incat sa imi vina. La o adica eu sunt micuta de statura si hainele de marimea mea dispar repede, mai ales la reduceri, asa ca am luat cea mai buna decizie achizitionand masina de cusut. Asa imi pot cumpara o marime mai mare si o pot modifica.

De curand am inceput sa cumpar haine second hand online de pe site-ul eunicat.ro. Am gasit aici foarte multe haine de buna calitate, ca noi, pe care de multe ori nici nu trebuie sa le modific foarte mult, desi o fac oricum,. Nu pot sa ma abtin. Ce sa fac. Imi place sa aiba toate hainele o semnatura personala. Oricum, sa cumperi haine second hand online e o idee buna pentru persoanele ca mine care nu mai au timp sa vaneze prin magazine cele mai bune dealuri.

1 comment:

  1. Always hire an experienced play bazaar bankruptcy attorney before filing for bankruptcy. Bankruptcy is a lengthy, stressful process. A good attorney can make the process as fast, and painless as possible. Opting to file for bankruptcy without first seeking legal advice from a good attorney, could result in your bankruptcy petition being thrown out of court by a judge Satta King

    ReplyDelete