Parul iubitului

Iubitul meu are o blanita frumoasa si neagra. Are un par deosebit, un par negru, tuns scurt si frumos, perfect aranjat, care m-a impresionat de fiecare data cand l-am atins. M- a impresionat in primul rand pentru ca straluceste frumos, apoi pentru ca este atat de curat si de matasos, pentru ca este fin la atingere si are o culoare superba, un negru intens. Este cea mai frumoasa blanita pe care am avut ocazia sa o vad si sa o mangai, imi place extrem de mult cand ma joc in parul simt, parca simt cum mainile mele capteaza o energie deosebita, o energie senzuala si am o senzatie placuta, care imi confera un tip de energie pe care mi-am dorit-o de mult timp.

Este frumos sa poti sa te joci ore in sir in parul iubitului si sa te lasi invaluita de senzatia de dragoste care ti se rasfrange in suflet, orice atingere este superba, ma face sa ma simt bine si sa ma simt increzatoare in puterea dragostei care ne leaga. Imi place mult sa il spal pe par pe puisor si sa ii usuc parul cu foenul, sa ii simt capul cum se incalzeste ca un lava de vulcan si apoi cum se cuibareste in bratele mele in pat pentru a se incalzi si a fi mai suav. Este o atingere frumoasa sa pot sa ii ating parul si capul si sa il tin in bratele mele si apoi sa adoarma in bratele mele. Este cea mai frumoasa senzatie pe care pot sa o am cand sunt alaturi de el, este ca si cum as dezmierda blanita unei pisicute frumoase, care este insufletita si corespunde persoanei pe care o iubesc eu cel mai mult. Abia astept s ail mangai din nou pe blanita lui frumoasa, sa ii mangai corpul mic si senzual si sa ii ating ochisorii mari si negri.

Sunt niste ochisori superbi, care se potrivesc perfect cu chipul sau de pisic frumos si imi place deosebit de mult sa simt dragostea lui cum ma invaluie. Imi place extrem de mult sa ii simt dragostea si atingerea langa mine si simt ca el este jumatatea mea, persoana care imi place cel mai mult si care imi face mai senine zilele. El este dragostea mea, persoana care imi face viata roz si care ma face sa adorm fericita noaptea si sa ma trezesc cu zambetul pe buze dimineata si este cel mai frumos print pe care l-am vazut. Un print adevarat, parca desprins din basme, o persoana care a adus zambetul in viata mea si care imi insenineaza inima de fiecare data cand o vad. El este idealul meu de frumusete masculina, dragut si finut, cu trasaturi superbe si extreme de sociabil si galant, ma face sa ma simt bine de fiecare data cand il vad, cand il aud sau cand il ating.

Este persoana care a dat un nou sens vietii mele intr-un moment de cumpana si care mi-a conferit dragostea lui pentru a ma face fericita.

No comments:

Post a Comment