Haine de firma – mofturi de copil

Odata cu mersul la gradinita m-asteptam ca fiica-mea sa vina „asortata” si cu un limbaj mai colorat, imprumutat cu drag si nestiinta de la ceilalti copii. Totusi, nu, in primii 2 ani de gradi nu s-a intamplat asta. Anul asta, insa, mi-a venit cu o „injuratura” mai elevata: vrea haine de firma! Stupoare. Ce haine de firma si de care firma? Exista hainute pentru copii „de firma”? Nu ca as vrea sa-i fac moftul, dar m-a facut curioasa si m-am apucat de cautari – pe internet, desigur, ca-i la indemana. Si-apoi, nu vreau sa ma fac de ras, cu inapoirea mea, intreband in stanga si-n dreapta.

Da, am ramas in urma, insa ma grabesc sa ajung la zi cu moda. Am avut surpriza sa gasesc o sumedenie de brand-uri exclusiv pentru hainutele pentru copii. Daca voi ati auzit de ele, bravo voua; eu acum am aflat despre Glo Story, Disney Mickie Mouse sau varianta Minnie Mouse pentru fetite, Ashley’s, Tup Tup, Arizona, Young Girls sau Pretty Princess, Janie and Jack si inca o sumedenie – firme care produc hainute pentru copii – fete si baieti.

Magazinele online abunda de aceste produse, intr-o imensa varietate de modele si culori, facute din materiale naturale de cea mai buna calitate, la preturi decente. Am rasfoit cateva pagini de internet si mi-a placut sa vad rochite, bluze, geci si pantaloni cu accesorii si aplicatii tentante. Acum o-nteleg pe fii-mea ca-si doreste hainute mai speciale vazute la colegele ei.

Am descoperit nu doar hainutele „de firma”, dar si avantajul de a cumpara online de la Pantofiorul fermecat unde toate articolele sunt prezentate cu dimensiuni si varsta copilului ce le va purta, fara riscul de a-i lua ceva nepotrivit. Fii-mea s-a indragostit de cateva modele, a ochit si un rucsac, si niste balerini. Stop! Deocamdata luam doar hainute „de firma” – si nu moftul ei m-a convins, ci pretul, calitatea si livrarea rapida.

No comments:

Post a Comment