Primavara renovarilor la birou

A trecut o vreme de cand am inceput munca in multinationala asta. Nici eu nu stiu cand a zburat timpul. Cert este ca timpul a zburat si m-am trezit ca am vechime 6 ani de zile la locul acesta de munca. Cand m-am angajat eram agent servicii client si incet m-am dus in cu totul alta directie decat cea pe care am luat-o la inceput. Am ajuns administratorul general al firmei. Ce inseamna asta? Inseamna ca sunt persoana responsabila de buna functionare a facilitatilor firmei, per total.

De la curatenie la mentenanta, de la plangeri asupra serviciilor angajatilor contractati pentru curatenie la munca migaloasa de calcul pentru a tine toata multinationala in buget cand este vorba de tot ce inseamna buna functionare a cladirii. De curand am decis impreuna cu managerul general sa renovam si redecoram birourile. Am cautat cea mai buna optiune pentru renovari birouri si cum activitatea de baza a multinationalei sunt contractele in speta cu diferit colosi IT, am decis sa o cautam pe net. Nu ne-a luat foarte mult timp sa gasim o echipa de meseriasi care par oamenii de care este nevoie pentru acest job. Am vazut in portofoliul lor decoratiuni cu gust si am incredere ca vor face renovari birouri cu un buget mic dar pe scara mare atata timp cat totul este clar si concis explicat pentru echipa de renovare. Mi se pare ca am luat o decizie corecta caci dupa renovarea a cateva birouri, parerile angajatilor par a fi pozitive. Este foarte usor intr-o multinationala sa ajungi sa urasti pe toti si pe toate.

Nu cred in schimb ca este aceasta calea si prefer ca oamenii care cred ca locul lor de munca poate fi un loc bun, unde te poti simti bine fara sa iti faci griji in legatura cu una si alta. Nu toata lumea isi doreste un loc de munca de acest fel. Asa sunt si cei de pe strada probabil. Renoveaza si tu cu incredere caci nu intotdeauna trebuie sa platesti mult pentru o lucrare de calitate.

No comments:

Post a Comment