Nu lasa clientii sa astepte prea mult, apeleaza la o firma de curierat rapid

In cazul magazinelor online, unde clientii isi pot plasa comanda oricand, calitatea si rapiditatea primirii produsului comandat face diferenta, de cele mai multe ori, si-ti fidelizeaza clientii sau, din contra, ii pierzi pentru totdeauna. Livrarile magazinelor online sunt un element definitoriu pentru imaginea acestor magazine in fata cumparatorilor care isi doresc sa primeasca produsul comandat cat mai rapid posibil. De aceea, in calitate de detinator al unui magazin online, ar trebui sa compensezi lipsa interactiunii fata in fata si a amabilitatii personalului de deservire, lucru care se intampla intr-un magazin obisnuit si sa aduci valoare printr-un curierat promt si rapid.

De exemplu, au un avantaj semnificativ, livrarile magazinelor online realizate in aceeasi zi sau la o ora solicitata de catre client. Respectarea termenului si a momentului fixat ofera un plus de calitate serviciilor oferite de catre un magazin online, respectiv maximizeaza satisfacerea clientului, iar clientii multumiti sunt unii dintre cei mai importanti promotori ai imaginii unui magazin. De obicei, firmele de curierat propun o gama larga de servicii si sunt potrivite pentru realizare livrari magazinelor online de orice tip, cum ar fi livrarea de flori, mancare, produse medicale etc. In cazul altor produse care sunt comandate online si pentru care cumparatorul solicita o expediere in aceeasi zi sau in urmatoarea zi, exista servicii de curierat extraordinar de bine ordonate, care exceleaza in punctualitate si determinare.

Aceste servicii de curierat « same day » sau « next day » presupun o colaborare cu multipli parteneri, utilizarea unor diverse mijloace de transport, de la biciclete, la dube, trenuri si avioane. In cazul extinderii peste hotare a pietei magazinului online, trebuie sa fie pus la punct un serviciu de curierat la fel de promt si punctual. Livrarile rapide tin de competenta firmei prestatoare de servicii si pot fi realizate inclusiv in afara tarii.

No comments:

Post a Comment