Infra Red

Ma frustreaza foarte tare cand pierd obiecte. De cele mai multe ori “le pune mama bine”, sau imi face ea “ordine”. Nu inteleg de ce trebuie sa fiu ordonata, daca asta nu ma ajuta la nimic! Mereu stiu unde este si cel mai minuscul lucru in toata nebunia din camera mea, dar cand sunt toate ordonate, trebuie sa caut in toate lucrurile frumos aranjate, si poate tot nu il gasesc. Desigur, sunt si eu alergica la praf, nu-mi place mizeria si-asa, dar daca mie mi-e bine in dezordine, de ce sa stric asta? Why fix it, if it ain’t broken? Un exemplu bun: incarcatoarele. Daca imi pun toate incarcatoarele, toate firele la un loc, imi va fi foarte greu sa il gasesc pe ala pe care mi-l trebuie, si pe urma si transpir incercand sa le descurc. Pana la urma, te dai batut, si le duci pe toate la priza, right?

No comments:

Post a Comment