Desenele animate din copilarie

Ca pentru fiecare generatie de copii exista anumite desene care le-au marcat copilaria, cu care au crescut si in care s-au transformat adesea.

Desi,  poate nu ma deghizam prin casa in tot felul de personaje sau nu saream de le sifonier pentru a zbura, sunt sigura ca le-am invatat cantecele, le-am invatat anumite motto-uri si chiar replici.

Desenele din copilaria mea au fost urmatoarele:
@ Tom si jerry: imi aduc cu drag aminte cu stateam ore in sir si ma uitam la ele, chiar aveam casete video cu ei, care rulau ca un fel de dvd player pe televizor
@ Laboratorul lui dexter: din fericire pentru parintii mei nu am incercat niciodata sa fac experimente personale.
@Fetitele powerpuff : reprezentate prin Blossom, Buttercup si Bubbles incercand sa invinga personajul negativ Mojo Jojo.
@Bugs bunny
@Daffy duck
@ Tweety si Sylvester : ultimele trei mentionate fac toate parte din Looney Tunes. Toate desnele din looney tunes le-am urmarit, dar doar de astea mi-am amintit
@Viata lui Louie
@Catelul roz  Curaj
@Billy si Mandy
@Ed, Edd si Eddy
@I. R. Baboon
@Scooby Doo

Sper ca v-am trezit ceva amintiri legate de copilarie, lista poate continua cu inca pe atat, dar am vrut sa ma rezum la cele mai seminficative.

No comments:

Post a Comment