Marilyn Manson

Mi-a fost dor zilele astea sa ascult Marilyn Manson, idolul meu de la 16 ani, pe care mai nimeni nu il intelegea si din cauza caruia mai nimeni nu ma intelegea. Are o lista de melodii foarte bune pe care le recomand oricui sa le incerce. Nu stiu cum trebuie sa fie persoana careia sa ii placa Marilyn Manson, eu nu sunt rockerita desi am crescut si cu AC/DC sau Iron Maiden. Pot spune ca sunt un pic obisnuita cu genul, insa nu intr-atat precum rockerii declarati care au pe fundalul sonor al vietii lor numai bass si toba mare.

In orice caz, mie imi plac:

1. Putting holes in happiness

2. Vo-devil

3. Para-noir

4. If I was your vampire

5. Tainted love

6. (m)OBSCENE

7. Mutilation is the most sincere form of flattery

8. Into the fire

9. Heart shapped glasses

10. Eat me drink me

Exista si o carte pe care am citit-o cu interes la varsta respectiva, se numea “Apocalipsa dupa Marilyn Manson” si in care ii este prezentata viata si analizata putin opera. Pe scurt, pentru toti cei care zic ca nu are voce si n-ar trebui sa cante, trebuie sa se stie ca el pana la varsta de 18 ani nu a cantat niciodata, pentru el este mai important mesajul pe care il transmite.

Inca un lucru interesant si neasteptat despre el, este faptul ca fosta sa iubita Dita von Teese, l-a parasit pentru ca in viata reala era prea banal, statea toata ziua la tv si manca burgeri. N-ai fi zis..

No comments:

Post a Comment