Profesorul de istorie

Domnul profesor de istorie din scoala generala a fost si dirigintele nostru in acea perioada si imi placeau excursiile si plimbarile pe care le organiza . Imi placea modul in care ne vorbea si organiza petreceri si tabere sofisticate pentru clasa noastra. Preda bine istoria si avea o memorie foarte buna, nu uita data niciunui eveniment important din istorie si imi placea mult modul in care povestea pe un ton atragator toate povestile care sunt legate de trecut. Imi place mult ceea ce imi povestea si imi place sa incerc sa imi imaginez luptele, unirile si razboaiele care sunt mentionate in istorie si sa stiu cat mai multe despre popoare si despre povestea lor. Imi place mult sa aflu cat mai multe detalii despre povestea popoarelor si imi place sa ma bucur de fiecare moment in care ma imaginam ca voi calatori in trecut . Mi-au placut mult aceste clipe si imi place sa ma intorc in trecut si sa imi amintesc chipul profesorului de istorie. Dupa ce am fost intr-o tabara la mare cu el, avea un chip foarte amuzant, avea fata bronzata si avea niste pete albe pe fata in dreptul ochilor pentru ca a purtat ochelari de soare si nu s-a bronzat acolo.

No comments:

Post a Comment