Anvelopele moderne de iarna sunt concepute pentru a avea un design superior de rulare, care pot face o plimbare mai confortabila si mai linistita in comparatie cu predecesoarele lor. Santurile lor sunt mai largi, cu scopul de a drena eficient apa si a indeparta zapada, in acelasi timp.
In plus, santurile de pe cauciucurile de iarna sunt facute pentru a fi cu aproximativ 20% - 30% mai adanci decat la pneurile normale, astfel incat sa ofere o mai buna aderenta. Ele au o forma canelata speciala, care permite unei mai mari cantitati de zapada sa fie ambalata in canale si apoi expulzata in timp ce pneul se roteste pentru o tractiune mai buna. De asemenea, orice set modern de anvelope iarna beneficiaza de o densitate mare si un design sofisticat care contribuie la condusul pe drumuri umede, astfel incat banda de rulare sa aiba un contact mai bun cu drumul.
In schimb, anvelopele de tip all-season au caracteristici diferite. Modele cu caneluri au fost compromise, in scopul de a indeplini cerintele de uzura si viraje ale rularii pe diferite suprafete. Sunt mai putin agresive din punct de vedere al tractiunii si sunt proiectate pentru a oferi o calatorie mai confortabila. Ca rezultat al designului, nici nu pot expulza la fel de eficient zapada, asa cum o fac anvelopele de iarna.
Modelele benzii de rulare plate ale pneurilor all-season imbunatatesc tractiunea pe uscat, dar nu taie in zapada in mod eficient.
In plus, anvelopele pentru orice sezon nu isi pot indeplini sarcinile in mod eficient la fel de eficient pe parcursul intregului an, fiind destinate atat condusului pe drum uscat cat si umed, in comparatie cu anvelopele de iarna, care sunt concepute doar pentru a indeplini in mod eficient rularea in conditii dificile pe timpul iernii.
No comments:
Post a Comment