Se facea ca ninge si ploua

Aseara am tot asteptat sa ninga. Aseara la meteo zicea ca dupa 12 noaptea vor cadea fulgi de zapada peste strazile Galatiului. Am tot asteptat sa ninga si nu a nins. Astia de la meteo ne mint cum zice si melodia. Sunt niste mincinosi si ne inseala sperantele. Eu astept ninsoarea ca parca prea e trista vremea asta fara putin alb. Mai ales ca imediat vine Craciunul si inainte de el vin sarbatorile Galatiului. In nicio iarna, in decembrie nu a fost atat de gri orasul. E liniste si oamenii sunt grabiti, infrigurati. Macar cand ninge, cerul parca e putin mai animat si arata un zambet. Dar nu  ninge deloc. La televizor se vad zapezi mari dar in orasul nostru nimic. Mi-e dor de iernile de cand eram copil, cand faceam oameni de zapada in fata blocului, cand tata ioesea cu lotata ca sa dezgroape masina din gradina si cand copii se bateau cu bulgari mari si pufosi de zapada. dar nimic nu vine. . .
Se facea ca ninge si ploua, dar numai in inima mea.

No comments:

Post a Comment